ilk sikişim nasıl oldu? Türbanlı peri

Merhaba Değerli Okurum Ben Türbanlı Peri.
Şimdi sana ilk seks deneyimimi anlatacağım.
ben 20 yaşındaydım. boyum 1.70 kilom da 60 civariydı. Erkek kardeşim için Mehmet ismini kullanacağım burda. Mehmet18 yaşındaydı. 1.80 boy civarı hiç yoktanda 80 kilolu gayet güzel bir fiziği ve gayette yakışıklıydı. Ama kızlarla bir türlü konuşamazdı o yüzden hep yalnız birisiydi. Şimdi böyle dedim diye siz şöyle düşüneceksiniz; kessin kardeşini baştan çıkarmıştır... Siz sadece okuyun.
Ben Türbanlı ve hanım hanımcık erkeklere konuşunca bile utanan bir kızdım. Yani Değil erkeklerle seks yapmak onlara bakmazdım bile. Neyse bir gün evde kimse yok. Ben televizyon seyrediyorum, Mehmette telefonunu kurcalıyordu. Sonra Bana döndü Ve şu diyalog başladı;
Mehmet; abla sana bir şey sorabilir miyim?
Ben ; Tabi canım buyur ne vardı?
Mehmet; Abla ben kızlarla konuşamıyorum, ne yapmam lazım? şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı. Tipsiz arkadaşlarımın bile sevgilisi var ama benim yok. dedi.
Ben; Canım Rahat olman lazım. Karşıdaki onu istediğini , onu sevdiğini hissettirmen lazım. dedim.
Mehmet; Abla ama bilmiyorum, mesela senin ilk sevgilin sana ne dedide kabul ettin? dedi.
Ben biraz duraksadım. Sonra:
Ben; Mehmet sen ne diyosun elime erkek eli daha değmedi. dedim
Mehmet; Abla yeme beni ya, sen çok güzelsin, tarzına hayranım senin gibi biri mutlaka bikaç kişiyle olmuştur, benden saklamana gerek yok. dedi.
Ben ne diyeceğimi şaşırmıştım.
Ben: Mehmet ne diyosun sen? ben hayatımda kimseyle olmadım. dedim ve sustum. Sonra mehmet yanıma geçip oturdu. Üzüldüğümü farketmişti. Elini omzuma attı ve yanağımdan öpüp,
Mehmet; ben böyle bilmiyodum abla özür dilerim Hadi gönlünü almama izin ver, koltuģa uzan sana biraz masaj yapayım.dedi
Ben; Gerek yok bişi olmaz bana karşı yargılı olduğunu bilmiyordum. dedim.
O da çok ısrar etti bende kabul etmek zorunda kaldım. Omuzlarıma sırtıma masaj yapıyodu sonra kalçam sürter gibi oldu bende heralde yanlışlıkla oldu dedim. sonra iyice yapışmaya ve sürtmeye başladı. Ben ne oluyor diyemeden arkadan üstüme uzandı ve ağzımı kapatarak kulağıma şu sözleri söyledi:
Mehmet; Abla yalan söylediğini biliyorum. Sen kesinlikle daha önce kim bilir kaç defa sikilmişsindir. Bende seni arzuluyorum . şimdi ben seni burda kesinlikle sikecem. Eğer sen bağırırsan ikimizde rezil oluruz. ikimizle kalmaz bütün sülalemiz rezil olur. beni evden kovarlar sana da oruspu gözüyle bakarlar. sen iyisi ne yap biliyor musun? Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bak. Şimdi ağzını bırakacam ve sana sahip olmama izin vereceksin. diyerek ağzımı bıraktı. ben donakalmıştım bunları bana diyen öz kardeşimdi. Ne yapacağımı bilmiyordum. Her ne kadar lanet biri olsada haklıydı. Onu kovabilirler hatta öldürebilirlerdi. Ama ben hala ne yapacağımı bilmeden o eşofmanımın içinden elini götüme götürmüştü. ve hafiften indirmeye başladı eşofmanımı ben çaresiz ne karşı koyabiliyordum ne de bir şey yapabiliyordum. Sadece uzanmış donmuştum yani. eşofmanımı indirdikten sonra beni sırtüstü çevirdi. gömleğimi atletimi çıkardı benimde gözümden hafif yaşlar geliyordu. bana rahat ol sadece yarım saat sürecek sonra özgürsün sana hayatında hiç yaşamadığın bir zevk yaşatacağım dedi. benim üzerimde sadece krem rengi sütyenim ve beyaz kilotum kalmıştı. Mehmet yavaşca üzerime yattı ve dudaklarımdan öpmeye başladı ben tepkisizdim. sonra yanağımdan öpmeye ordan boğazıma ordan da sütyenimi çıkarıp memelerimi emmeye başlamıştı. Bende insanım tabi istemeden zevk almaya başlamıştım. Memelerimi emmesi yalaması okşaması çok hoşuma gitmişti. Ben ona mehmet dur sen kardeşimsin bunu yapma günah çok günah dedim ama o dudağımdan öptü ve şşşşş sadece sus gerisini bana bırak dedi. durmaya niyeti yoktu. tekrar memelerimi yalayıp ordan yalaya yalaya kilotuma kadar gitti. sonra kilotumu indirip çıkardı. bende ağlmayı kesmiştim galiba kaçınılmazdı kendimi akışına bırakmıştım. Kilotumu çıkardıktan sonra ammımı yalamaya başladı iki taraftanda çekiştirip iyice açıyodu ve dilini sokuyodu. bende hafiften inlemeye ahhh ahh demeye başlamıştım. O da bana gülümseyip bu daha başlangıç dedi. sonra ayaklarıma omzuna attı ve dudağını iyice ammıma yaklaştırıp çok hızlı yalamaya başladı  bende sulanmıştım ve elimi sıkarak inlemeye başlamıştım. Sonrasında mehmet soyundu ve bana diz çökmemi söyledi. Bende diz çöktüm, sikini boxerdan çıkardı bana ellememi söyledi ben ilk defa yarak görüyodum. Yani telefonda falan görmüştüm ilk defa gerçek olarak gördüm. Sikini elledim ileri geri yaptım ve üstüne tükürmemi söyledi. adeta kölesi olmuştum ne diyosa sesimi çıkarmadan yapıyodum. Üstüne tükürdüm ve ileri geri yaptım biraz. Büyümeye başlamıştı ağzına al dedi ve başımdan tutup ağzıma soktu siki de en az 15-16 santim vardı. ağzıma soktu acaip bir tadı vardı. kafamdan tutmuştu ileri geri yapıyor bazende iyice sokmaya çalışıyordu. 1 dakika falan sonra bana koltuğa uzan dedi. uzandım, bacaklarımı açıp yavaşça sokmaya çalıştı olmadı. başını tükürükledi iyice sonra ammımın yanaklarını açarak sokmaya çalıştı ve hızlıca içime girdi ama çok acımıştı ben ayyy dedim. sonra çıkardı kan sikine bulaşmıştı abla sen gerçekten bakireymişsin dedi. ben bişi diyemedim çok acıyordu. sonra tekrar tükürükledi ve soktu yavaşça. benim üzerime yattı bi yandan sokuyor bi yandanda dudaklarımdan memelerimden ğöğsümden öpüyordu. ben ahhhh ayyyy ohhh diye karışık inliyordum. o da iyice alışmış olacakki ritmi tutturmuş yavaş bir tempoda ileri geri yapiyodu. bende de acı yerini tatlı bir zevke bırakmıştı. 5 dk böyle geçti Memhet kulağıma güzel şeyler söylüyordü. Sen mükemmelsin, için fırın gibi yaniyor, sen çok güzelsin, seni seviyorum vs vs . 7-8 dk olmuştu ve Mehmet bana geliyorum dedi çıkardı ve bikaç defa çektikten sonra titreyerek göbeğime boşaldı. sen boşalmadın herlade dedi nefes nefes kalmıştı. ve ammımı yalamaya eliyle ovmaya başladı. ben de 2 dk sonra titremeye başladım ve zevk suyum dışarı çıkmıştı. Mehmet gidip peçete getirdi. göbeğimi ve sikini temizledi. abla bu muhteşem bişeydi diyip banyoya geçti bende yavaşca elbiselerimi topladım. odama geçtim. kardeşim öz kardeşim kocam olmuştu buna hala inanamiyordum. inanmak istemiyordumda. yarım saat sonra banyodan çıktı ben girdim. Banyo yaptım odama geçip uyudum. Annem uyandırdı beni neyin var kızım sen bu saatte uyumazdın dedi bende hastayım karnım ağrıyor biraz yarına geçer merak etme anne dedim yemek yemedim. uyudum tekrar sabaha kadar. DEVAMI SONRAKİ HİKAYEDE ARTIK

Yorumlar

  1. mrb hanımlar şimdilik evdeyiz canımız ceksede gizli numaradan takılmak mesaj yada yaramazlık yapmak isteyen05372131706 hanımlar aramanızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Yekta Kocaeli 05452819952
    Sadece bayanlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder